2013. április 24., szerda

Már csak kettőt kell aludni

Egy viszonylag átlagos munkanap, amikor nagyon kiváncsivá tett! De nagyon! :D

Várom már a pénteket. A mai zenekari próbán mindenki megtudja, hogy fellépünk idén is a Fezenen. Már megvan a fix időpont is. Aug3, szombat, este 6-kor, a Deep Purple napján. Nem lesz rossz! :D Meg fogjuk tanulni ma, vagy holnap a Rockernek Születtem és az Idő Homokja című remek fehérvári világslágereket :D a Dávid miatt muszáj átvennünk mindent, hogy menjen neki akadálymentesen.

HOLNAP MOZI!!!! Megnézzük a Vasember 3-at Melivel és Jázminnal :D és rengetek nacsoszt fogok elrágni, mert a múltkor is azt kértem magamnak életemben először, és nagyon rákaptam az ízére. Lehet, hogy duplaadagot veszek, mert elég gyorsan elfogy :D Jó ez a Vasember. Csípem. Nem a színész miatt. Amúgy nagyon jó színész, de a csajok inkább a búrája miatt vannak annyira rákattanva. Szerintem a legjobb alakítása akkor is a Chaplin volt. Az frenetikus film, és a játéka is.

Szombaton Road koncert, amit megelőzően a Csonka szülinapját fogjuk megünnepelni a Csernyéről megmaradt piákkal. Én nem fogok inni. Max egy korty pezsgőt. Most én vigyázok a Melire, ez így fer! :D És még ezt is megelőzve jól megnézem az elegáns egyberuhájában, ami tuti nagyon dögös! Már láttam fényképen, amit az imént csinált, de persze az nem publikus!

Playlist

Még mindig nem olvastam el a Vadgalambot, de ma este végre elfogom

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése