2013. április 23., kedd

Az epillálás márpedig fáj!

Tegnap a Museumos limonádézásos vizipipázás után Meli leepillálta a lábamon a szőrt pár csíkban, szerinte és Jázmin szerint nagyon vicces volt, ahogyan eltorzult az arcom, miközben tépődtek ki a lábamból a szőrtüsző áldozatok. Közben egy delfines, kék kispárnát szorongattam, és harapdáltam. :D mert fájt. olyan érzés, mint ha tűvel szurkálták volna a combomat és a lábam többi részét, ahol meg lettem tépázva. Előtte ollóval kisebbre vágta rajta a szőrt kedvességből, hogy kevésbé tojjam össze magam a "műtét" közben. :D
Mindez persze nem azért történt, mert buzi lettem, vagy ilyesmi, hanem azért, mert meg akarta nekem a Meli mutatni, hogy ez mennyire nagyon fájdalmas tud lenni, főleg egy kezdőnek, én meg mondtam neki, hogy úgyse merné nekem leepillálni a lábamról a szőrt. Hát lemerte :D D'OH! Pedig nem szeret csupaszon. De mindezt megelőzve egy töröküléses pozícióból jól be is görcsölt a lábam, amitől hazáig sántikáltam.

Állítólag fél 1 körül hajnalban, amikor mentem haza, földrengés volt. De semmit nem vettem észre belőle.

Még életemben nem vártam soha ennyire nagyon a pénteket!!

" ... - Akkor holnap horrorfilmezünk?-
-Igen.-
-Hmm. Álló ......l! Szeretlek!- :D
-Hát ez nagyon romantikus volt!- :D ... "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése