2013. április 25., csütörtök

Hamarosan Május 5!

Azon kívül, hogy ezen a szép vasárnapi napon a szülinapom lesz, Tűzvonal koncert is lesz hosszú kihagyás után megint Agárdon az új Dáviddal, ami neki az első közös buli.


A tegnapi próba brutálisan jól sikerült. Egyre magabiztosabbnak érzem magam a mikrofon mögött. Mármint ez eddig is így volt, de már a színpadon sem fogom összetojni magam, mert kurvajól énekelek! :D ezt a próbán rögzített felvételek is vadul bizonyítgatgassssák :D

" ... a te pólódat vettem fel, a te párnádon aludtam, a te takaród volt rajtam, és így aludtam el! ... "

Már csak alig 7 és fél óra, és megyünk VASEMBER 3-at nézni Melivel és Jázminnal :DD


Dupla adag salsás baconos nacsosszal és egy hektóliter gyömbérrel! Imádok mozizni, és imádok vele mozizni. Már az első alkalommal, amikor a Pí életét néztük, és összeért a vállunk, vége volt a világnak! <3 :)
Ráadásul megszerettem a Vasember filmeket, úgyhogy várom már, és kiváncsi is vagyok, hogy milyen lett ez a rész. Tuti, hogy vératomolasz!

Meli elmesélte, hogy milyen hülyét álmodott, meg akart menteni egy csomó ludat az úttestről, de nem sikerült neki, ezért azok ellettek csapva, aztán kedvem kaptam Ludas Matyizni ( már nem úgy értve :D ) és most a háttérben a Ludas Matyi rajzfilmet hallgatom munka közben, nagyon szeretem a sztorit is, meg ezt a rajzfilmverziót is, gyerekkorom óta imádom, nagyon jól meg van csinálva, igazi klasszikus lett belőle.


HOLNAP PÉNTEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése