2013. április 3., szerda



A mai nap mondata: A lelki béke egyik jele, hogy szívből leszarod a hülyéket! :D

Már pont egy hete nem írtam ide. Azóta rájöttem, hogy a kedvenc állatom a Slöpi és a Baltazár után a MÓKUS!!! :D Mióta megnéztük Melivel az UP című tündéri rajzfilmet, azóta nekem ez az egyik kedvenc jelenetem és beszólásom, amikor megy valami beszélgetés, és hirtelen odanemillően bekiabálom, hogy: MÓKUS!!!! O.o :D Vagy ha hallok valami zajt a sötét szobában éjszaka. Az sem lehet más, csak egy vér-mókus a sötétben, aki csak arra vár, hogy kettéharapja a gigámat! :D

Most volt Húsvét. Meli eljött velem Madarasra végre :) Megmutattam neki a házikót, meg még pár apróságot, amit a rossz idő ellenére megbírtam neki mutatni. Jól érezte magát, aminek én nagyon örülök, mert nem akartam, hogy ez neki kellemetlen élmény legyen. Megy a diétázás ezerrel, de a hétvégén azért zabáltunk egy jót. Együtt sütöttünk lángost :D Slöpi eleinte egy kicsit fél tőle, de aztán megkedvelte :)

5 egymást követő napon aludtunk egymással :) Nagyon szeretek vele aludni! És utána, amikor már nem vele aludtam, rosszul is aludtam, rosszat is álmodtam... Ennyire függővé tett.

Tegnap voltam edzeni.. Január óta először megint. Januárban még TRX-eztem, de azóta visszaszoktam a Magmára. Súlyzóstunk a kollégával. Utána szaunáztam. Kurvajól esett. Persze most meg elpusztulok az izomláztól. Ezzel párhuzamosan meg megy a diétázás. Kiváncsi vagyok, hogy sikerül-e valami látványosat kihozni az egészből a nyárra, ami már ugye nincs messze.
Bár az eső még mindig szakad. Már a cápák is kinőttek a Halesz Parkban: http://goo.gl/GclzH

Jöhetne már a jó idő. A kedvünk is felpörögne. Olyan idő van tisztára, mint Londonban. tavaly ilyenkor már hőség volt, vagy legalábbis locsoló idő.

Tegnap olvastam a blogját...Azóta vigyorgok, mint egy tejbetök :D

SZERETEM!!! <3 És aki nem ért ezzel egyet, az álljon fel!.. hogy könnyebben eltaláljam

Juhúúú, most rezgetta telefonom!
Az egyik sms, hogy sikerült a nyelvvizsgája, a másikpedig a bankból jött, hogy megérkezett a fizetés! :D
Nagyon szép egyenleg gyűlt össze, Londonra kell idén :) Megyünk Londonba augusztusban!
Ojjjeeee! :D
Már hiányzik..
Lehet, hogy Andris meglátogat ma. Ő vele mentem ki anno Londonba. És most hazajött Bristolból, lehet, hogy lelátogat fehérvárra egy forró csoki erejéig :) Majd jól mesél egyet. Meg belevágunk egy dokumentum film projektbe is, amit meg kell beszélnünk. Ebből egy kora délutáni Museumozás lesz szerintem, de majd meglátogatgassuk.
Aztán meglátogatom Melit. Merthatalmas igény merült fel egy ölelésre, és egy puszira! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése