2013. március 27., szerda

Ma 13:50-kor német szóbeli nyelvizsgázik Meli. SZURK-SZURK-SZURK-SZURK-SZURK-SZURK-SZURK!!!!!! ++++++++++++++++ :) :) :) <3 Szerintem én jobban izgulok érte, mint ő :D Meglesz az a 8-as.













Tegnap este a Tűzvonal zenekari próba után (ami mellesleg kurvajól sikerült, Korda Gyurira énekeltem magam :D ) megcsináltuk a blogom kinézetét Melivel közösen. Illetve ő csinálta, én meg csak néztem, mert nem nagyon igazodtam ki rajta. Tök jó lett. Rock-Mókusos lett :D

LA ISLA BONITA!!!!! VÉRATOM DÖG VERZSÖN!!


Hallgattam a Fezen Rádiót, és annyira kurvajó zenék mentekdélelőtt. Jól be lettek kategorizálva a dalok. És ami a legjobb, hogy egyáltalán nincs megszakítva pofázással a zene. Csak hétfő este, amikor mi szakítjuk félbe faszságokkal. :D
THUNDER!!!! aAAaAAAaaaa, THUNDER!!!! aAAaAAAaaaa, THUNDER!!!! aAAaAAAaaaa!!!! MEGLETTÉL.....VILLÁMCSAPVA! \m/

Már megint kaptam bónuszt!!! :D Juhúúúúúú! Gyűlik a pénz a nyári londoni kirándulásra! :)

Tegnap este összefutottam ismerősökkel, ráadásul zenészekkel, 10 évvel fiatalabb srácokkal. Beszélgettünk pár mondatot. Mindegyikük suliba jár, semmi gondjuk semmire, mégis csak panaszkodás volt az egész. Minden rossz, nem jönnek ki a barátokkal, a csajokat kihasználják, a pénz mindig kevés, pia és drog minden mennyiségben, és egy pozitív mondat, nem sok, annyi nem hagyta el az etetőjüket. Utálnak már zenélni is, nincs terv, nincs álom, csak a nagy unalom, és magukbazuhanás. Egyre több ilyen van. De mégis, ennyi idősen a fellegekben jártam, és az álmaim után mentem, amiknek nagy része valóra is vált emiatt. Igaz, hogy ők is a fellegekben járnak, de az leginkább a vegeta miatt van :D
Csak szídják a másikat, szülőket, barátnőt, barátot, melót, mindenkit. Pedig annyira jó érzés örülni valakinek. És ha nem lenne az sokkal rosszabb. Most, hogy van, így inkább szídjuk, és bántsuk azt? Akár a családot, akár a melót, akár a párunkat? Inkább vigyázni kéne rá, és örülni neki, amíg van. Lehet, hogy én vagyok maradi, de én utálom magam szarul érezni, és mindent megteszek, hogy ez ne is érezzem magam szarul. És első sorban fejben, nem segédeszközökkel. Olcsóbbis, és tovább is tart.

Este BB pezsgő és Trónok harca. Állítólag arra nem alszok be, NA DE MAJD ÉN MEGMUTATOM!!! :D :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése